blank'/> (Cerita XXX) Kali Pertama | Blog 4 Lelaki

Search

Loading...

Acknowledgement

Contents in this blog are restricted to adults only. If you are under the age of 18 or if you find adult material offensive, please leave this site immediately and do not download any of our contents.

The owner and members of this Blog, Blogger, and Blogspot are not associated with the links on this blog's pages and hold no responsibility for their content. The content of any of the links found herein are not stored in the Webmaster's nor the contributor's computer hard drives or servers.

All models and artists depicted herein were at least 18 years of age at the time of the photography and/or filming as we definitely does not condone, post or promote any kind of child pornography.

All of the images and videos are from internet sources and we believe they are in the public domain and consumption. However we make no claim nor do we take credit for images/videos unless otherwise specified. Original authors retain their copyright material. By viewing this blog, you agree and confirm that you are at least 18 years of age, that it is not prohibited for you watching such materials, and that you agree with everything mentioned above.

Saturday, 3 December 2011

(Cerita XXX) Kali Pertama

[RE_BLOG]

Kali pertama...

Aku berasal dari utara, dah lama dah menetap kat kl nie, aku nie sejak dari kg lagi memang suka tengok lelaki tambah lagi yg hensem dan badan sasa, masa kat kg dulu kawan perempuan aku nie jenis yg jambu habislah sebab dia mix, dia nie ada bf budak kg tu gak, tapi korang tahu sendirilah kan kalau kat kg bercinta ker dating ker dah kena kata dek mulut si senah dan tipah dan ramai lagi, ok berbalik cerita aku tadi, pakwe dia nie kawan rapat dgn sorang nie memang goodlooking anak org berada kat kg nie, jadi as a best friend aku nie selalulah dibawak sekali kalau member pompuan aku nie nak dating, bagi mengaburi mata family dia, satu hari tu dia ajak aku gie teman kan dia dating,so aku ikut jer lah,aku tak tahu lak yg kawan bf dia nie yg goodlooking tu ikut sekali,sampai kat tempat yg kita org janji nak jumpa,aku terkejut tengok dia ada,kaki aku terhenti jantung aku denyut laju....entah kenapa aku tak tahu.

Dia mula perasan aku tercegat kat situ,terus dia senyum kat aku dan tegur aku, "apasal?"

"err... tak de pe" aku balas. Dia suruh aku duduk depan aku ikut jer,dalam kereta aku diam seribu bahasa, member aku pompuan tu mula tanya,"apasal diam,selalu tak macam tu"aku membatu kan diri jer,dia pun terus diam,dalam diri aku macam ada yg tak kena entah kenapa aku sendiri pun tak tahu,jantung aku denyut laju tak pernah aku rasa macam nie sebeum nie,aku sendiri pun hairan,lepas tu aku mula bukak mulut .

"kita nak kemana nie?" budak goodlooking tu jawab

"kita kerumah aku,emak bapak aku tak de kat rumah" aku membatu kan diri lagi,sampai kat rumah dia,dia pelawa kitaorg masuk,aku masuk last sekali,sebab ank buka tali kasut aku lagi lambat sikit,masa tu dia tengah tutup gate rumah dia,masa aku tengah tengah nak bangun dari membuka ikatan kasut aku dia dah ada kat belakang aku,dia mula tunjuk belang,dia raba bontot aku,aku pandang kat dia,dia balas dengan senyuman, tapi masa tu dalam hati aku hanya tuhan yg tahu,.......bertambah laju denyutnya.


Masa kat dalam dia suruh kita org duduk, dia nak buat air,dia ajak aku tolong dia hidang,aku pun kedapur,rumah dia nie agak besar, dapur kat tingkat atas,aku menyusuri dia dari belakang,sampai kat atas dia suruh aku buat air sebab dia nak ke tandas cuma sebelah dapur jer,aku pun ambik jag nak buat air,aku bukak peti ais ambil jus,masa aku nak tutup pintu dia ada kat betul betul belakang aku,btg dia terkena kat bontot aku,aku dapat rasa yg dia tengah steam,sebab keras semacam jer,dia terus ambik jus dari tangan aku dan tak berkata apa apa, aku pun diam jer.

"air pun dah siap, ko bawah kebawah ya" aku cakap kat dia ,dia tetap diam seribu bahasa,aku pun buat bodoh terus nak kebawah.masa aku pusing tu nak ke pintu dia tangkap tangan aku,aku tersentak,dan terus menarik tangan aku,terus dia cium molot dgn aku,aku pun masa tu tak tahu apa apa tentang semua nie,sedang kami kusyuk cium molot tiba tiba dengar org naik tangga cepat cepat aku tolak dia,dia pun buat macam tak de apa apa, kawan aku tanya lama nya buat air,kitaorg diam,lepas minum minum borak borak ,aku rasa nak kencing sangat tak tahan,sajer aku tanya toilet kat mana pada hal aku memang dah tahu,"

"toilet kat mana?" dia kata kat dalam bilik dia ada kat atas,biar dia tunjuk kan,lepas tu kita tengok video kat atas nak? kita jangan kacau diaorg nie"kata dia kepada aku,aku pun mengangguk tanda iya, terus kami keatas sampai kat bilik dia aku memang tak tahan lagi,terus ke toilet.

"dah selesai ?" tanya dia dari belakang,aku diam jer,aku pun terus keluar dari bilik dia.

Tanya aku "kata nak tengok video". "oooo lupa lah". aku sajer sajer buat lupa,dalam bilik dia tu agak gelap sikit walaupun tengah hari sebab langsir dia agak tebal,aku tanya dia "cerita apa"dia jawab "cerita blue" "pernah tengok?" aku jawab "tak",dia pun onn lah tv n player dia,aku masa tu memang tak pernah tengok cerita cerita macam tu,wayang pun mula,start jer dah tengok gambar lelaki bogel ,aku ingat kan pompuan dia kata kejap lagi ada.....

Aku tanya dia "cerita apa nie?" dia senyum kat aku,diorg kat dlam video tu macam2 diorg buat, aku tengok jer,dlam diam diam dia dah bogel macam mana aku boleh tak perasan aku pun tak tahu, bila aku toleh aku terkejut bukan sebab dia bogel sebab btg dia aaaaaaahhhhh besar giler aku rasa almost 9".terkedu aku kejap, dia tanya aku apasal? aku diam jer sambil mata aku terus terpaku kat benda tu.

Aku macam terkejut tengok hantu,tak pernah aku tengok konek sebesar tu........... entah macamana dia dah ada kat atas aku. leher aku dijilat dan digigit anak anak,nipple aku dijilat,aku rasa sedap yg teramat,lepas tu dia jilat perut aku,sambil tangan dia cuba nak buka seluar aku,aku tepis dia tanya aku kenapa,aku cakap malu, tak payah malu kita jer kat dalam bilik nie,dia terus cium mulut aku,bermain main dengan lidah,sedap masa tu hanya setan jer yg tahu kesedapannya.... seluar aku pun dah dilabuhkan,terus dia hisap kote aku yg panjang cuma 6",geli sekali kurasa,lalu dia merangkak kearah aku,dia suruh aku hisap kote dia ,aku turut jer,masa tu aku 1st time buat semua tu,dia mengeluh, katanya sakit kena gigi aku,aku pun kulom pelan pelan,terdengar suara dia kesedapan,dia keluarkan kote dia dari mulut aku,lalu mengangkat kaki aku keatas.

Aku masa tu cuma membiarkan sajer perbuatan dia kat aku,dia mula menjilat lubang aku aaaaaahhhhhhhhhhh sedap sungguh aku rasa lama gak dia jilat sampai terangkat punggong aku dibuatnya,lalu dia mencapai satu bungkusan dari bawah bantal, aku tanya apa tu nak buat apa,dia suruh aku diam jer,aku diam jer. aku terasa sejuk kat lubang aku,lalu dia menyapu kat kote yg besar tu,dia suruh aku diam,perlahan lahan dia masuk kan kote dia kedalam lubang aku,aku rasa sakit,aku tolak dia dia peluk aku,lepas dia cakap sakit kejap jer,kita cuba lagi, aku mengangguk,kali nie aku tahan kesakitan mungkin sebab aku suka kat dia, dia mula kan kerja dia masuk kan kote dia,perih dia bukan main hanya tuhan jer yg tahu,tapi lama kelamaan sedaplak,dia terus menjolok lubang ku yg ketat tu keluar masuk,aku mengeranng kesedapan bertambah laju jolokan nya,mazi ku mula meleleh habis keseluruhan btg dia masuk ke dalam lubang aku,terasa senak gak dibuatnya, dan kenikmatan dia terpancut kat dalm lubang aku,dapat aku rasakan,denyutan konek dia yg besar tu,dia tarik berlahan lahan kote dia terasa sakit masih ada masa dia tarik keluar,dan dia kerja kan aku lagi,kali nie dia hisap kote aku lagi,lama gak dia hisap ,sampai aku rasa nak terpancut,tak sempat aku nak tolak dia,terus pancut kedalam mulut dia,dia telan.......masa aku keluar tu aku rasa syok sangat......tak tahu apa nak cakap...seselai aku pancut dia terus meromen aku lagi,ketiak ku dijilat.nipples aku dijilat,lubang ku dijilat lagi terasa pedih sedikit masa tu,dah puas dia romen aku diajak aku kebilik mandi,kami mandi bersama........ masa mandi dia suruh aku dtg mlm nanti kat rumah dia ,dia dtg ambik aku kat pekan,aku mengiyakan sajerrrr, boleh dikata kan tiap tiap malam kami bersama,kalau emak bapak dia ada kami buat dlm kereta dia,aku bahagia bila bersama dengan dia sebab tiap kali kami bersama macam macam style dia buatdan dia bertambah kinky......tu yg buat aku suka KINKY.

0 comments:

Kritikan dan Komen

 
Blog 4 Lelaki | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger