Search

Loading...

Thursday, 31 May 2012

[Cerita Gay] Di Rogol Bergilir-Gilir

Hari ini aku ambil cuti. Nak habiskan cuti tahunan. hari rabu.... Nak jalan-jalan pun tak best semua orang bekerja. Cuaca betul-betul panas terik. aku berjalan menuju ke sungai tak jauh dari rumahku. lengang... tak ada tanda-tanda orng mandi-manda. terus melangkah ke kolam air yang paling tinggi. berpeluh badanku.... kalau panas-panas begini dapat berendam dalam air sungai memang best. aku menanggalkan pakaianku... hanya berseprender orange jer.... berendam seorang diri... segarnya.... terdengar bunyi ungas hutan memecah kesunyian. sesekali deru-deru angin kuat meniup pipiku membuat aku menggigil. aku melangkah ke atas batu hampar berbaring sambil menghadap langit. Aku angan-angan hingga terlelap..

aku terjaga dari tidurku bila terdengar suara bersembang sambil gelak ketawa. Aku terpandang beberapa biji lori parking di tepi jalan. Sekumpulan lelaki yang hanya berseluar jeans menyusuri tebing menuju ke arah tempat aku mandi. mereka datang kearah ku yang berada di sungai. Aku turun dari batu dan mengharung air sungai untuk ketebing. empat lelaki yang mempunyai badan yang besar daan perut yang boroi. Aku tersenyum melihat mereka seakan-akan beruang sedang menuju ke arahku. mereka berkumpul tak jauh dariku.... Aku memerhatikan lelaki yang berkumis paling tebal dan bercantum dengan janggutnya yang di trim kemas. 

Tiba-tiba dadaku berdebar-debar kerana ku lihat lelaki itu menanggalkan seluarnya, dia berbogel dan tidak memakai seutas benang pun ditubuhnya. Jelas kelihatan batangnya yang besar tapi masih dalam keadaan kecut. tersengih-sengih lelaki itu padaku. aku membalas senyumannya. dia terus melangkah masuk berendam di dalam air.... terpelanting batangnya memukul pehanya kiri dan kanan setiap kali dia melangkah.... Aku menggigil kesejukan....Maklumlah baru lepas berendam kan..... Aku tergaman dan mata ku cepat-cepat toleh ke arah lelaki yang berbulu lebat di dadanya... bulunya bercantum hingga ke pusat... ini betul-betul macam beruang... aku tersengih melihat tubuh lelaki itu... dia membuka butang seluar jeansnya... melurutkan seluarnya dan mencampakkan ke atas batu berhampiranku. ala.... ingatkan dia pun bogel habis... rupanya pakai spender warna putih.... bontotnya pejal.... berjalan perlahan-lahan menyertai lelaki yang bermisai tebal berendam.... sambil melemparkan senyuman nakal kepadaku. 

lelaki yang berkulit gelap turut menanggalkan seluarnya.... bulu kat pangkal koneknya begitu tebal..... menghiasi batangnya yang besar.... terjuntai-juntai masih kejut lagi.... selesai menanggalkan seluar jeansnya... terus berlari menuju kawan mereka berendam di dalm air sungai.... sambil menjerit.... terpercik air bila dia masuk kedalam sungai itu. seronok melihat lelaki beruang yang hensem-hensem berendam di dalam sungai. Mataku nakal melihat batang-batang lelaki itu. "glup".... aku menelan air liur melihat batang mereka..... Seorang lelaki lagi lambat sampai ke tebing... sampai sahaja dia duduk di tepi tebing sambil menghisap rokok.... matanya merenungku tajam semenjak tadi.... aku jadi serba salah di renung lelaki tersebut..... 

Lelaki-lelaki itu main lap-lapkan badan masing-masing dari rambut hingga ke kaki. berganti-ganti. sesekali aku melihat mereka main tepuk-tepuk bontot mereka yang pejal sambil ketawa kesukaan. Ku perhatikan badan Abang yang menghisap rokok..... dadanya yang pejal... teteknya berukuran lima puluh sen... gelap.... dia nak telanjang atau pakai spender. Terasa stim juga batang ku bila melihat badan mereka yang sasa itu. "Woi.... tak nak mandi ke?." Jerit kawan-kawannya yang seronok berendam sambil menyimbah-nyimbah lelaki yang di tebing sambil lelaki yang berbogel menuju ke arah sungai. nampak koneknya terjuntai-juntai. 

"Aku habiskan rokok dulu", katanya. lelaki itu mengelak dari simbahan air dan berjalan menuju kearah ku sambil mata ku melihat batang beliau yang masih berbungkus seluar jeans. "Sorang je ke?", Lelaki itu menegurku lalu duduk disisiku.... "ermmm..... sexynya......" lelaki itu melihatku sambil lidahnya menjilat bibirnya sendiri. "Ala...... abang-abang tu lagi sexy..... mandi bogel lagi.... " aku membalas dengan senyuman....."suka tengok laki-laki mandi bogel rupanya kamu ni..." lelaki itu seakan memancingku......"rezeki depan mata.... tengok je la...." aku tersengih-sengih... 

Lelaki itu menanggalkan seluar jeansnya. lalu dicampakkan kepadaku... terpelanting batangnya.... aku menangkap seluarnya..... besar juga batang lelaki ni.... gemuk.... cendawannya berkilat mengembang... pasti dia stim tengok aku dari tadi...."Jom lagi mandi bogel sama-sama" dia mempelawaku... Tangannya cuba untuk menanggalkan spenderku....."Tak payahlah bang........."kataku. Cepatlah.... lelaki itu merentap spenderku...... kini aku juga berbogel bulat tanpa seurat benang dibadanku. Aku telanjang bersama lelaki itu di tepi sungai. Aku malu apabila dia merenung batangku yang mengeras. tanganku cuba menutup batangku dari di pandang lelaki itu. namun batang ku yang sudah mengembang keras tidak dapat diselindungi oleh tapak tanganku. "Sedap badan kamu ni..."lelaki itu terliur melihatku berbogel di depan matanya sambil tangannya merayap memegang perut ku kemudian kemaluanku. "Batang kau dah naik ni pun. Oh ye ,apa yang menyebabkan kau stim?... Tengok batang Abang ye?"....... "Lelaki itu memegang batangnya yang semakin tegang dan membesar. 

"Nah ni genggam batang abang yang besar" Lelaki itu menyuruhku. Aku sedikit takut melihat lelaki itu lalu aku pegang batangnya. "Besarkan Batang Abang", katanya. Dan ku urut batang itu. "Suka batang abang tak?", katanya lagi. "Suka", Kataku perlahan kerana takut dengan suaranya yang garau dan kasar. "Jom kita mandi dulu".lalu tanganku di tarik masuk berendam ke dalam sungai. tetapi kami tak mandi bersama kumpulan kawan-kawannya... dia mengajak aku ke sebalik batu yang terlindung dari pandangan kawan-kawannya. Aku pun masuk di dasar sungai. Badanku dipeluk oleh lelaki itu. "Sebenarnya abang suka kat kamu dari tadi". Lalu bibirku dicium. Aku membalas ciuman dan mulut kami berkucupan. lidah kami bertaut.... sedap bercium dalam air yang sejuk begini. Abang dah jatuh cinta pandang pertama bila melihat tubuhmu. "Kalau boleh abang nak kamu duduk disamping abang selalu", bisiknya ketelingaku... terasa hangat hembusan nafasnya sambil dia mengusap tetekku. Aku membalas pelukannya. Dia menggosok-gosok lubang juburku sesekali memasukkan jarinya ke lubang juburku. Aku merelakan sahaja...... sedap.... desisku... Lelaki itu kemudian medukung ku ke arah tempat yang tersorok dan ditutupi oleh pokok. Laluku dibaring di atas pasir. Dia menindih badan ku lalu kami bercium molot lagi. "isap batang abang....", lelaki itu menyuruhku 

"Cepatla.....", kasar suaranya mengarahkanku.... "nah isap batang abang ni Abang tak tahanni... cepatlah", arah lelaki itu. Aku jadi takut dengan perangai lelaki itu. aku alih muka ku ke arah koneknya yang gemuk dan berurat-urat, jelas melihat sedekat-dekatnya batang lelaki itu yang tegang, keras dan gemuk di cuaca terang sebegini. "isap konek abang sampai abang puas". Aku genggam batangnya yang sedikit gelap kemerah-merahan. Aku sedut batangnya naik dan turun dengan mulutku. Ku lihat lelaki itu menutup rapat matanya melayan kenikmatan kulomanku..... "Plop"...Sesekali aku sengaja lepaskan cendawan kembang miliknya terlepas dari sedutanku... "Arghhh.... sedapnya... pandai kami isap konek..." dia mendesis kenikmatan. Kemudian batangnya yang tegak macam pokok tempat kami bersetubuh, ku masukkan semula kedalam mulutku. Ku hisap perlahan-lahan..... kemudian ku isap laju dan ganas sambill lidahku memintal-mintal batangnya..."Arghhh...."lelaki itu mengerang kesedapan. Aku isap sedalam-dalamnya, mulutku turun naik dari pangkal konek lelaki itu hingga ke kepala takuk cendawan kembangnya... lelaki itu memegang kedua belah pipiku, aku menghentikan sorong tarik mulutku namun masih menyonyot batangnya... matanya kuyu menerima sedutanku... dia menarik wajahku supaya rapat kemukanya. Dia mengucup bibirku... misainya mengelumati bibirku. kami saling hisap dan menghisap lidah. 

"Sedapnya kamu hisap.... betina tak pandai isap konek macam ni", "Hisap lagi......", lelaki itu menyuruhku. Aku pegang telonya yang tergantungan....kumasuk kedalam mulut kedua-dua biji telo lelaki itu. dia mengerang kesedapan. ku tekan lidahku sekuat hati ke telonya... aku jilat dari lubang juburnya menuju batang hingga kepala takuknya.... aku masukkan batangnya ke dalam mulutku perlahan-lahan lalu ku isap sepuas-puasnya. Kepala ku turun naik melayan batang lelaki itu.... 

Tangan lelaki itu mula meraba-raba bontotku.... diramas-ramas bontotku yang pejal dan bulat. jarinya bermain di daging kedutku.... "Arghhh...." aku terkejut bila jarinya menjolok kedalam lubang juburku. "pandai isap budak ni......", keluh lelaki itu. Kemudian dia menekan kepalaku supaya aku menelan batangnya sehingga habis... tersedak-sedak aku.... bontotnya diangkat sedikit.... "Arghhh......." jerit lelaki itu melepaskan kenikmatan pancutan air maninya.... terasa pancutan air maninya deras dan hangat didalam mulutku. penuh mulutku dengan air maninya yang banyak... kepalaku masih ditekan... nak tak nak aku tertelan air maninya. berketul-ketul macam telan hingus....masin...payau... tak tau nak cakap rasanya. "Setelah puas merendam koneknya di mulutku dia melepaskan tangannya.... aku keluarkan batang lelaki itu. Kelihatan saki baki cecair putih keluar dari lubang kencing batang lelaki itu. "Oooohhhhhhhhh.........", lelaki itu mengerang, lalu dia menolak kepala ku supaya menghisap batangnya lagi. Aku hisap semula lalu jilat saki baki cecair yang terbit dari lubang kencing batang lelaki itu. Dia mengerang dan menarik rambutku... kepalaku di sua kemukanya lalu kami kami bercium semula. saki baki air maninya dirasai bersama... 

"patutla tak join kita orang mandi..., hisap rokok hidup mana boleh habis... ni". kawan-kawannya sedang memerhatikan aku mengolom lelaki tadi... kini tiga batang disuakan kemulutku.......aku mengulum satu persatu.... lelaki tadi duduk memerhatikan aku mengulum konek kawan-kawanya sambil tersenyum puas.... tiga batang yang besar-besar belaka berada di mulutku berganti-ganti.... lelaki yang bermisai tebal menggesel-geselkan koneknya yang berurat-urat ke lubang juburku... aku dengar dia meludahkan air liurnya ke juburku dan menenyeh-neyeh dengan kepala cendawannya... dia menarik bontotku supaya tertonggeng lebih rapat ke perutnya yang boroi.... "suka konek ye..., nah rasa konek abang yang keras ni..." lelaki yang bermisai lebat merodok juburku tanpa belas kasihan....Aku isap konek-konek yang besar tu dengan penuh nafsu tapi kekadang tercekik-cekik sebab nilah kali pertama aku isap banyak batang jantan sekali gus. Air liur aku meleleh banyak sekali masa aku isap batang-batang lelaki itu. 

Lelaki yang bermisai tebal terus merodok lubang juburku...Aku memejamkan mata masa kena rodok jubur dan isap konek laki yang berbulu dada lebat tu tapi mukaku ditampar kuat oleh lelaki itu. Lelaki berbulu dada lebat menyuruhku membuka mata dan melihat ke mukanya. Aku pun buka mata dan dengan mata kuyu penuh nafsu memandang muka lelaki yang berbulu dada lebat. Lelaki bermisai lebat dengan konek besar tersumbat dalam juburku tersengih merodok juburku penuh nafsu sambil menjeling lelaki yang berbulu dada lebat sedang megefuck mulutku dia dengan penuh nafsu serakah. Lelaki yang berbadan gelap tertunduk-tunduk rakus mengerjakan putingku yang semakin mengeras... habis lunyai digigit-gigit putingku... sesekali di tarik dengan giginya sehingga aku menjerit kesakitan... mereka ketawa keghairahan mendera aku.... lunyai putingku dikerjakannya.... penuh dadaku dengan kesan gigitan cinta jantan-jantan itu...... Kiri dan kanan tetekku diisap dan digigit dengan ganas sampai makin besar dan tersembul puting tetekku ghairah dengan serangan jantan-jantan berbadan beruang.. Aku mengerang kuat sambil terus isap batang lelaki yang berbulu dada lebat tu. Aku dapat rasa lelaki yang bermisai lebat sudah sampai klimax. dia menhenjut juburku dengan laju.... bergegar-gegar bontotku... tangannya menekan bahuku.... aku menonggeng lebih tinggi dan kemutanku semakin kuat.... "Arghh.... sedap.... kuatnya kemutan ni...." Lelaki bermisai lebat memancutkan air maninya ke dalam juburku... terasa berdengut-denyut koneknya ketika melepaskan pancutannya yang banyak. Dia menarik koneknya keluar "Plop"..... terasa hangat air maninya meleleh di pehaku....lelaki itu ketawa kepuasan melihat juburku yang dirodok koneknya yang besar dengan ganas....... 

Lelaki berbulu dada lebat ganti tempat lelaki bermisai tebal untuk mengefuck jubur ku pula dia menyuruh aku tonggeng macam anjing di atas pasirtu dan lentikkan juburku ke atas... "sampai merah lubang jubur budak ni ko kerjakan ye" kata lelaki berbulu dada lebat kepada lelaki yang bermisai tebal.... "lubang dia sedap sangat tu yang aku kerkjakan puas-puas" lelaki itu membalas. Koneknya lebih gemuk dari lelaki yang bemisai lebat tadi... aku takut juburku koyak dikerjakannya... tapi aku turuti arahannya. Juburku yang tertonggeng mudah untuk lelaki itu melihat kesan baru kena tutuhan dan begitu padat menawan dalam posisi doggy melentik..... Lelaki yang berbadan gelap pula ganti tempat lelaki berbulu dada lebat sambung tutuh mulutku. dia memasukkan penuh batangnya yang besar ke dalam mulutkutu. Batang lelaki-lelaki ini paling kurang pun 7 inci terlalu besar sangat untuk aku terima beramai-ramai. Aku hanya dapat menderam macam kucing dapat ikan bila konek-konek itu masuk kemulutku silih berganti..... sakit tubuhku bila di ratah beramai ramai... tapi kesedapan..... kepuasan.... dapat banyak konek-konek besar dalam mulot dan bontot tak dapat ditandingi. Besar giler konek lelaki berbulu dada lebat tu, gemuk tak ingat.... Dia usap-usap jubur ku yang gebu bulat tu dengan kepala cendawan kembang berkilat di dawah panahan mentari. bontotku bergetar-getar mengikut usapan batang laki tu. Aku makin stim...... bontotku aku lentikkan untuk menerima rodokan lelaki berbulu dada lebat pula.... Laki tu gelak besar dan menepuk bontotku dengan kuat berkali-kali.... tangan kasar lelaki itu megusap-usap bontotku, satu lagi mencengkam pinggangku lalu dia menghentakkan batangnya yang gemuk masuk tepat ke lubang juburku... Air mani lelaki yang bermisai lebat tidak dapat menjadi pelincir untuk konek yang gemuk itu... terasa seperti di cucuk-cucuk lubangku dengan benda yang besar. Basah lencun lubang juburku tapi tetap ketat sebab koneknya terlalu gemuk untuk juburku. 

"Arghhh....sakit......" Aku menjerit kesakitan tapi tak kuat sebab ada konek lelaki yang berbadan gelap dalam mulutku. Tanganku meraba-raba kebelakang untuk cuba menghalang konek gemuk lelaki itu merodok juburku... air mataku meleleh pedih di rodok lelak yang berbulu dada lebat tu tapi dia terus tepis dan terus jolok batangnya sedalam-dalamnya. Lelaki yang berbadan gelap pula masuk menjolok koneknya masuk dalam-dalam mulutku hingga ke kerongkong. Aku tersedak dan tercekik konek.. kelam kabut tanganku menghalang peha lelaki yang berbadan gelap pula...mereka ketawa kepuasan melihat aku kelam kabut dijolok mulut dan dijolok lobang jubur serentak. 

"ketat jubur budak ni" lelaki itu bercakap dengan lelaki yng bermisai lebat. Dia terus jolok koneknya masuk ke dalam juburku. Aku terbeliak dan meraung kesedapan bila dirodok batang gemuk itu bertalu-talu. bergoyang-goyang bontotku yang berisi padat setiap kali ditutuh lelaki itu... sedap yang amat sangat. Lelaki tu gelak dan terus hentak isi juburku sampai bergegar isi bontotku. Aku terasa bertambah sedap kena tutuh lelaki itu.Kepala konekku basah meleleh-leleh dengan air mazi. Aku terus isap konek kesedapan sambil ditutuh jubur. Lelaki itu semakin menggila. Koneknya yang gemuk dan besar tu bagi rasa sakit campur nikmat.. lazat dijuburku. Aku mengerang makin kuat. tangan lelaki yang berbulu dada lebat menggentel puting tetekku sambil tutuh juburku sekuat hatinya. manakala mulutku turut di tutuh laju lelaki yang berbadan gelap sampai bersembur air liurku. Lelaki berbulu dada lebat berhenti menutuh dan mengeluarkan koneknya.... lelaki tu kuak daging juburku yang becak bercampur air mani lelaki misai tebal dan tanpa belas kasihan terus menghentak juburku sedalamnya dari kepala konek sampai ke pangkal dengan sekali harung dan cepat. 

"Arghh......sakit...." Aku menjerit kuat kali ni sebab ditutuh dengan kuat dan cepat. Aku terus ditutuh stail anjing. Rambutku ditarik macam kuda sampai kepalaku terdongkak sikit ke atas, terasa tekakku tersangkut matakail berumpan belut kerana ada konek lelaki yang berbadan gelap dalam mulutku. meleleh-leleh air liurku bila konek besar masuk menutuh mulutku. Mataku berair..... sakit bercampur nikmat kesedapan... Aku terus ditunggang seperti kuda....sambil batang gemuk dan besar tertancap di liang juburku. Aku mengerang dan meraung kuat macam lembu kena sembelih setiap kali konek gemuk keluar masuk melanggar dinding juburku.. Rasa pedih...sakit....geli dan nikmat bersilih ganti dalam lubang juburku membuatkan lututku menggigil apabila kepala cendawan lelaki berbulu dada lebat menyentuh dasar juburku... senak tak terkata.... aku hanya mampu menjerit..... 

Lelaki yang sedang menutuh mulutku memegang kedua belah pipiku erat.... henjutannya semakin kasar dan laju... terasa kebas mulutku menerima tutuhan koneknya yang besar... cendawan kembangnya yang melanggar anak tekakku membuar aku tersedak dan berhamburan air liurku keluar... meleleh-leleh....dia memejamkan matanya dan mula mendengus kencang... badannya di kejangkan dan bontotnya mengemut menahan dari terpancut..... dia menghentakkan koneknya sedalam-dalamnya hingga mulutku bersentuhan pangkal koneknya yang berbulu lebat. mukaku tersembab di perutnya yang boroi "Argh...... berdas-das pancutan air maninya memenuhi ruang mulutku. Aku tersedak manerima pancutan deras itu tapi tak dapat buat apa-apa. Aku terpaksa telan sekali lagi air mani jantan yang nikmat tu sebanyaknya sampai keluar meleleh di tepi pipiku. Bila dah puas pancut...dia menarik koneknya keluar dari mulutku dan biarkan aku tersungkur ke atas pasir dengan air mani meleleh dari bibirku. Juburku masih dirodok lelaki berbulu dada lebat, terasa kebas bila lubang juburku ditutuh begitu lama. Aku dah tak berdaya diperlakukan macam anjing mengawan. hanya menyerahkan lubangku untuk ditutuh terus lelaki itu sehingga dia puas-sepuasnya. 

Penat merodok lubang juburku dengan posisi anjing mengawan... lelaki itu mengagkat sebelah kaki bertukar posisi angjing kencing. teralih sedikit.... badan aku yang gebu-gebu lazat. Sebelah kakiku diangkat dan dipeluk erat... sebelah kaki itu aku dikangkangkan ke atas seluas-luasnya dan lelaki tu sambung tutuh juburku semahunya. Aku kembali menjerit sakit dan kesedapan. Kepalaku tertoleh kiri dan kanan setiap kali batang gemuk itu mengetuk dinding juburku... terasa seperti digerudi isi juburku...tiga lelaki yang dah pancut tadi menghampiriku dan menyerang dadaku.... habis tetekku diramas-ramas... putingku digigit-gigit..... terasa tetekku semakin membengkak membesar. penuh dada dan leherku berbekas kemerah-merahan dengan gigitan jantan-jantan yang lapar lubang. Tutuhan juburku semakin rancak bila lelaki lain meromenku... "Arghhh...." dia membenamkan koneknya sedalamnya dan muntahkan benih jantannya ke dalam juburku sambil meraung kesedapan. Juburku terangkat ke atas terkemut-kemut menerima pancutan lelaki berbulu dada lebat... dia kesedapan bila kemutan kuat ku mencengkam batangnya yang berdenyut-denyut memuntahkan air maninya. ini membuatkan batang tu terbenam lebih dalam. terasa bulu koneknya menyentuh teloku... air mani lelaki bermisai tebal dan berbulu dada lebat yang banyak dan pekat bersatu didalam juburku. Lelaki tadi melancapkan konekku pula....habis bersepah-sepat aku terpancut ke dada, muka, misai dan rambutku. Aku terkulai lemah dalam limpahan mani, mazi dan liur di atas pasir. lelaki-lelaki itu kepuasan menonton aku tergolek berbogel di atas pasir itu keletihan. Aku terbaring lemah tapi puas dengan tonyohan beramai-ramai tadi. 

Kusangkakan persetubuhan ini sudah berakhir.... tapi lelaki-lelaki yang memancutkan air maninya kedalam mulutku mahu menutuhku juga.... lelaki yang berbadan gelap menindihku dan memasukkan koneknya kejuburku yang becak dengan air mani.... Lelaki seorang lagi cuba memasukkan koneknya kedalam juburku juga... Aku takut bila dua konek yang besar cuba untuk memasuki lubang juburku....Aku tak berdaya nak melawan lelaki-lelaki itu lagi. Dengan saki baki tenagaku yang kepenatan baru sahaja ditutuh cuba untuk melawan, terasa agak takut bila dua konek bakal masuk kelubang juburku. aku cuba larikan diri dari lelaki tersebut dengan cuba bangun merangkak. mereka memeluk erat tubuhku. jubur gebuku yang baru diteroka beramai-ramai dapat ditutuh lagi, kali ini dua batang konek masuk ke juburku... 

"Argh.... sakit bang...." Aku merayu ketakutan sambil geleng-geleng kepala. Aku merayu macam betina yang bakal dirogol. Tubuhku menggeletar setiap kali dua batang keluar masuk bergeser dengan dinding juburku.... terasa hangat seperti berak sembelit. panas bila dua konek menggesel dinding juburku. Aku dah tak berdaya sangat.... aku tak dapat melawan.... Sorang laki tu pegang kedua tanganku dari belakang dengan kuat dan sorang lagi menindih badanku. dua batang merobos lubang juburku... perit..... mulut lelaki yang menindihku tersembam di tetekku yang tersembul ke merahan tu semakin banyak kesan gigitan kemerah-merahan. Kemudian dia balikkan badan aku dan sumbat lagi dua batang ke dalam isi juburku yang baru ditutuh tadi. meleleh air mani yang bertakung di dalam juburku di pehaku bercampur darah. Pedih...pasti juburku terkoyak bila dua batang masuk serentak..... juburku yang sedap dan nikmat tak kan mereka lepaskan semudah itu.. Dua orang lagi mengangkang dan menekan telonya ke mulutku.... telonya di tekan kuat kemulutku.... aku jilat telor dan lubang jubur mereka silih berganti.... mereka melancap menikmati jilatanku.... kebas juburku di tutuh dua konek.... hentakan mereka serentak dan hebat... senak perutku menahan tutuhan dua batang.... 

"Arghhh.......lelaki yang menindihku memelokku dan memancutkan air maninya kedalam juburku.... manakala seorang lagi masih terus merodok juburku.....denyutan konek lelaki yang sudah terpancut dan kemutan juburku membuatkan lelaki yang memegangku dari belakang turut memancutkan air maninya..... "sedapnya lubang jubur budak ni" mereka memuji lubang juburku setelah dirodok dua batang serentak... mereka mengeluarkan batangnya dari juburku yang telah dikoyakkan...... melimpah air mani kekuningan bercampur cairan jantanku dari empat jantan yang telah menutuhku....berlendir rekahan celah bontotku dengan benih keempat leleki tersebut bersatu dengan pelincir semula jadiku.... lelaki tersebut melihat dengan geram bontotku yang kenyal dan gebu... terasa tidak puas lagi untuk menutuh juburku....dua lelaki yang ku jilat telonya turut melancapkan koneknya dan menyumbat dua batang kemulutku.... aku menerima pancutan airmaninya berganti-ganti dan menelan air mani mereka..... 

lelaki yang menjuburku tadi menggigit-gigit bontotku yang kemerah-merahan kesan di tutuh beramai-ramai. di tepuk-tepuk sekuat hatinya... geram dengan bontotku yang kenyal dan gebu... juburku menerima empat benih jantan dan mulutku merasai kesemual air mani lelaki itu yang berbeza-beza rasanya...... konekku keras... air mazi meleleh di lubang kencingku...aku melancapkan konekku ku sendiri dan turut memancutkan air maniku untuk kali kedua... keempat-emapt lelaki itu menyapukan air maniku ke seluruh perutku.....kemudian lelaki bermisai tebal mengambil spenderku lalu mengelap kesan air maniku diperutku dan air mani mereka di celah bontotku yang becak dan melekit..... terasa nyilu bila jarinya yang besar dan kasar sempat menjolok lubang juburku yang berlendir. melekit spenderku dengan air mani kami semua. lelaki yang berbulu dada lebat mengangkatku ke dalam sungai dan yang lain turut sama masuk ke dalam sungai... terjuntai-juntai konek mereka yang mulai kecut berlendir dengan kesan mani, air liur dan cairan juburku...
... aku terus diromen di dalam sungai sambil mereka berempat menggosok-gosok badanku. sesekali tangan mereka menggosok celahan bontotku, lubang juburku yang melekat dengan pasir bersama air mani mereka.... terasa pedih bila bahagian badanku yang melecet ketika di tutuh beramai-ramai tadi terkena air.... setelah masing-masing membersihkan tubuh dari kesan air mani kering dan air liur.... mereka menuju ke lori masing-masing dan meninggalkanku dengan kucupan tanda puas setelah dapat menutuh juburku beramai-ramai... Lelaki bermisai tebal mengambil spender ku yang berwarna oren bersatu dengan air mani, diramas-ramas dan menciumnya sambil matanya terpejam menikmati bau-bau benih jantan.
 

6 comments:

Anonymous

say call me 082141411166

eaj

hot!!!

Salman Rahman
This comment has been removed by the author.
shah

Mesty sakit :'(

Anonymous

0133102298 call i

Anonymous

hiii cl me 0142433277 area pulau pinang.

¿Te animas a decir algo?

 
Blog 4 Lelaki | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger